onsdag 17 november 2010

Jag är tillbaks..på riktigt!!

 Nu var det vääääldigt längesedan jag skrev nåt här.. Lång tid har gått och mycket har hänt (eller inte hänt) beror på hur man ser det. Sommarn har gått och vintern är tillbaks.. Jag pluggar denna terminen ut sen kommer jag börja jobba lite mer, jobbar redan lite ... Kim fyllde 9 år igår , Mike fyllde 5 år den 11 Maj och Kellie är numera en stor tjej på 2 ½ år som pratar otroligt mycket och bra..Mike och Kellie går på dagis och de stor trivs... kim går i trean..Och själv börjar man bli "gammal".. nu ska jag ta tag i bloggen igen .. svårt att sammanfatta allt på ett inlägg.. Imorgon ska jag lägga upp lite fler bilder och skriva lite mer..

Håller på att plugga webdesign och det är väldigt kul...
Kellie

Mike i portugal

Barnen vid en vägkrog i Algarve


Kellie i Portugal


2 kommentarer:

CiliaH sa...

Välkommen tillbaka :) Har saknat dig.

KRAM

Linda sa...

Säger som Cilia, välkommen tillbaka till bloggvärlden, Kramkram