onsdag 23 februari 2011

Oj Här är jag!!

Nu var det 3 månadersen jag bloggade sist ca.. Och vad har vi gjort denna långa tiden? Jo jag har börjat jobba i Januari ca 65% . Mike har dans varje Lördag , Kim har dans en gång i veckan + fotbollsträning 2 gånger i veckan.. Så typ all min lediga tid går åt att köra och hämta, tvätta , städa och typ laga mat, fixa med inredning hemma mm
Kim och Kellie
Kellie idag
Kellie i våran säng
Mike

Jag Jennie

Vårat sovrum
Jag har haft lite små projekt här hemma. Jag har tapetserat en fondvägg i sovrummet och tagit bort sängramen, har bara gaveln kvar och 10cm höga ben för jag ville ha en låg säng...

2 kommentarer:

emmalill sa...

hoppas du ta tag i bloggandet igen, då den är fin o trevlig att läsa :)

jennie, livet, vardagen och familjen sa...

hejsan! blickade tillbaka lite i min blogg och såg att du hade kommenterat den 22 Maj 2009. Kikade in hos dig nu och ser att du har en väldigt fin blogg så jag tänkte bara lämna ett litet avtryck! Kram