torsdag 18 december 2008

En stressig dag ...

I dag blir en stressig dag med mycket som står på schemat!!! Jag ska till BVC med Kellie runt lunchtid, vi ska på julfest i Kimsskola och jag ska till tandläkaren och förhoppningsvis bli av med smärtan jag har! Just nu har jag förresten ett vörtbröd på jäsning "vörtbröd a la GI" eget recept som jag kommit på själv. Brödet innehåller fullkornsmjöl av råg, dinkelfullkornsmjöl, linfrön, solrosfrön,russin, rapsolja, vörtkryddmix, och jäst och vatten... Hoppas det smakar gott!!

Igår kväll var jag och min mamma uppe hos min gammla moster Naimi, det är inte alls bra med henne, Känns ialla fall skönt att jag har fått se henne för en sista gång!

När jag kom hem runt 20 tiden igår så gallskrek Kellie i vanlig ordning när nån annan ska lägga henne än mig! vet inte vad vi ska göra riktigt , hon somnar bara till bröstet liksom och vägrar välling/bröstmjölk på flaska... Se om bvc sköterskan har nåt bra tips??

Inga kommentarer: