lördag 27 december 2008

Familjen är sjuk...

Jag har inte hunnit blogga pga Kellie och övriga familjen är vrålförkylda. Igår var jag uppe med Kellie på barnakuten och idag blev vi dit ringda igen eftersom det växte bakterier i urinprovet som togs på Kellie..Hon har haft hög feber som har vart svår att få ner, inatt har jag fått ge henne dubbeldos ipren varvat med dubbeldos alvedon för att få ner febern. Hon är snorig och har extrem hosta med, fast idag har hon inte haft lika hög feber. På barnakuten idag så tog de nytt urinprov på henne och en ny snabbsänka men den var bra, de skulle höra av sig imorgon igen om odlingen visar nåt nytt! Hoppas att vi slipper åka dit imon igen..

Annars har vi haft en bra jul med massa fina julklappar i vanlig ordning. Kellie fick en förvaringslåda ifrån sia, jättefin! Jag fick kläder, presentkort och massa annat roligt... Ronny är ute och handlar på mellan dagsrean..Jag tänkte ta mig ut imorgon, jag behöver verkligen ha en ny vinterjacka den jag har är förstor nu...

Inga kommentarer: