lördag 22 augusti 2009

Sista helgen innan studierna...

Idag har vi vart på kalas hos Elias som fyllde 2 år!! Stora killen! detta är min sista mammalediga helg innan verkligheten tar vid ( har väl skrivit det hundra gånger nu ) På måndag börjar jag plugga och första ämnet är hemsjukvård ..Kellie ska ha sin första inskolningsdag nu på måndag 1 timma första dan.. Jag hoppas att svaret på avföringsprovet kommer på Måndag för Kellie har fortfarande vattniga diareer.. plus att hon börjar bli förskyld med ..Nu har jag gjort klart datan som jag ska ha nu när jag pluggar samt börjat läsa i boken så man är med lite..Har gått igenom alla informations häften om att plugga på distans oxå..Ser fram emot att börja läsa faktiskt..Min mamma kommer hjälpa mig att passa Kellie nu fram tills hon är färdiginskolad så att jag hinner plugga! Killarna kkommer ju börja som vanligt nu på Måndag dvs heltid..Hade tänkt ha Mike och Kellie mellan 9.00 -15.00 nu under studie tiden, kanske mindre beroende på hur det går för Kellie..Kim kommer at börja på fritids och han kommer att bli hämtad runt 16-tiden beroende på hur han själv vill vara där...

Inga kommentarer: