lördag 23 januari 2010

Så har man vart till läkarn igen..

Ja med Kellie, hon har inte blivit bättre, snarare gnälligare än innan, så jag åkte till akuten med henne idag igen..Japp, och det visade sig vara dubbelsidig öroninflammation och halsfluss fast virus varianten av halsfluss, så det blev antibiotika och mollipect.. Hoppas att hon blir bättre nu.. Inte kul när dem små är sjuka.. Hon vill ju inte äta någonting heller, har fått i henne en korv på hela dan. Kanske ska testa med pannkakor? Det brukar ju gå hem..

Ikväll ska jag gå ut och fira en kompis som fyller 30.. Vi ska gå på "cabaret Lorensberg" Jag har vart där tidigare och det var verkligen jätte kul!! Hoppas det är lika bra denna gång...

Ronny är hemma med barnen så det blir nog lite film och Lördagsgodis för barnen när mamma inte är hemma...

1 kommentar:

Linda sa...

Äntligen kan jag kommentera, verifieringskoden kommer väldigt sällan upp vilket gör att jag inte kan kommentera.

Stackars lilla Kellie, hoppas medicinen hjälper fort och att hon snart blir frisk igen, jobbigt då barnen är sjuka och speciellt då dom inte vill äta he,ler, det gör domju inte piggare heller. Hoppas hon åt lite pannkaka,

Kramkram