torsdag 11 februari 2010

En blogg som berört och hållt mig fast...

Jag har alltid hållt till mycket på familjeliv under de senaste 5 åren.. För ca 2 årsedan så var det en person som skrev i en tråd och bad om andras erfarenheter, då de upptäckt att barnet i magen hade vattenskalle mm... Hon har sedan dottern föddes skrivit om Mindra som hon heter och om hennes kamp och problem som varit kring hennes medfödda åkomma men även om positiva saker som hänt under tiden..

Jag läser bloggen dagligen, har liksom blivit fast ...Här e länken:

Mindra-Ett mirakel

1 kommentar:

Pernilla (mamma till Mindra) sa...

Tack så jätte mycket för dom snälla orden som du skriver om min blogg på din blogg.Det värmer i mitt hjärta när jag ser att det är andra männskor runt om i Sverige som läser min blogg.Man tror ju liksaom att det bara är närmaste människorna som läser.Men nu fattar ju att den har spridit sig utanför Kiruna oxå.Det är ju alltid roligt.