tisdag 9 februari 2010

Meandi mm...

Längesen nu igen..

igår hade jag meandi party igen, så nu ska barnen få mer fina kläder.. Blev två par byxor till Kim, en t-shirt till Mike samt ett par jeans. Kellie fick två tunikor och ett par strumpbyxor ,oxå ett par byxor til mig själv..

imorse när jag lämnade Mike och Kellie på dagis så var det bara två barn till på avdelningen,resten var hemma med ögoninflammation. Så nu är det bara att vänta på det med. Kellie har ju vart sjuk från o till sen i mitten av december .. Får hoppas att de klarar sig .. Blir så bökigt med skolan när barnen hela tiden är sjuka..

Imorgon ska ja förresten börja jobba på ett nytt boende inom samma företag.. Ska bli spännande! Tanken är att jag ska kunna hoppa in och vikka på två ställen fram tills dess att jag är klar med skolan...

1 kommentar:

Linda sa...

Låter som vårat dagis, fast där var det bara 5 barn varav 3 våra i fredags, resten var hemma med magsjuka..hoppas ni klarar er från ögoninflammationen.
Kram