onsdag 3 mars 2010

Hemma med Kellie

Nu är jag hemma med Kellie som har blivit sjuk igen..Hög feber denna gång ,inget annat än så länge..

Börjar bli sjukt trött på att plugga nu, kan ju bero på att min lärare skickar en uppgift med beskrivning på hela 27 sidor,snacka om att tappa lusten....

Får härda ut denna terminen i alla fall sen tänker jag börja jobba på riktigt..Har förresten fått varannan helg nu på schema .. Skönt....Sen e det daxs att söka en 40-50% tjänst som jag kan börja på efter sommarn...

Bilder från idag...






vilken min...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, lilla gumman, inget vidare ju.

27 sidors beskrivning låter horribelt! Vad är det för ämne?

Jag har börjat ta tag i min C-uppsats i geogafi här och det är inte heller någon upplyftande upplevelse kan jag säga. Hoppas att jag lyckas ro i land den dock så att jag kan anse mig vara klar med högskolan sen.

Kram

Linda sa...

Beskrivning av en uppgift på 27 sidor? förstår du känner dig lite less.
Skönt du fått jobb varannan helg iaf, inget du kan få mer timmar på?
Hoppas Kellie kryar på sig och att det inte blir något mer än feber, Kram