tisdag 16 mars 2010

Vår shopping

Visst e det kul att våren börjar komma så smått? Men det innebär ju även en del "klädmåsten"..
Igår beställde jag hem denna mola jackan till Mike,från luckilittleme (han fick välja färg själv) och valde denna snygga lila.. Kellie har jag köpt vårjackan som är nedan från "name it" och ett par röda överdragsbyxor från lindex... Bara skor kvar nu, och jag har redan spanat in ett par till Kellie, men måste ta med henne till butiken för att mäta fötterna.. Till Kim och Mike har jag inte hittat något till än , måste ta med dem när jag ska köpa skor för dem har sådana höga krav på skor, hi hi...

Mello Jacket SEK 199, Name It - NELLY.COM

Tycker tjejen på bilden är väldigt lik Kellie dessutom, eller?

1 kommentar:

Elin - Ett hus till oss sa...

Vilken fin jacka, vad roligt med vårfint i barderoben :) jag kan tänka mig att skor är lite svårare att köpa.

jag önskar dig en fin dag!