onsdag 21 april 2010

♥♥♥ Kellie 2 år ♥♥♥

Idag fyller Kellie två år! Tänk att det är hela 2 år sedan man låg på BB sist, en underbar känsla är det ju när man precis fött barn ,och har en liten nyfödding..Men tiden går och den nyfödda lilla bebisen blir stor , som Kellie har blivit nu...
Vi har precis haft kalas för släkten och Kellie fick massa fina saker...

Kellie på sin födelsedag med kläder från Kappahl "vintage stories"


Och den fina tårtan med "Kellies favorit "Hello Kitty"


o så sjunger vi för Kellie
Presentöppning....

Kellie fick en trehjuling av oss och bord och en stol ifrån "sia kids" (hon hade redan en stol sedan innan)
Så här fint blev det i rummet med möblerna....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Kellie! Hurra hurra hurra hurraaaaa!
Finfina presenter hon fått med.

Visst är det hemskt så fort tiden går? Att ens lilla minsting blir stor så fort med. Usch, usch.

KRAM

Linda sa...

Grattis i efterskott!!
Vilken fin tårta, önskar min kittytårta hade varit lika fin, den var katastrof:)
Dom är så fina dom kläderna, ska shoppa loss till Moa i morgon, såg en röd som jag tyckte var så fin.
Kram

Mamma Russin sa...

hej hej..

oj så länge sedan det var jag var här hos dig.. men nu har jag suttis och tittat tillbaka i tiden.. och jag såg jag missat Kellise födelsedag, GRATTIS till henne.. :)
Vilka fina presenter hon fått, hon har så fint på sitt rum..

Nä det är inga bebisar vi har längre..:)

Ha det gott, kramkrma