söndag 2 maj 2010

Mycket lite tid och babbel...

Som ni förstår så har jag inte haft så mycket tid för bloggen det senaste men NU har jag börjat läsa sista kursen för denna termin och det är Engelska A och den är inte så krävande som de andra kurserna jag läst under terminen, Så nu tänker jag återuppta bloggen ..

Jag har förresten börjat träna på "sportlife" och jag har tränat tre gånger denna veckan. Min tanke är att jag ska träna tre gånger i veckan , mestadels har jag tänkt att ta lunchpass . Tycker att det kan vara ett skönt uppbrott från studierna . De finns även barnrum med barnvakt så att man kan lämna barnen där under träningen om jag tränar kvällspass vilket passar mig bra.. Barnen tycker det är kul att leka där med..

Kellie har börjat prata jättemycket och det är nog för att hon är som en papegoja som upprepar allt man säger... Hon har även sen 1 månad tillbaka börjat kissa på pottan regelbundet så förhoppningsvis kanske hon blir torr under sommarn..

Jag har jobbat en del nu dessutom och jag kommer även att gå på ett sommarvik i ca 3 veckor nu under juni månad innan jag tar semesterledigt när dagis har stängt..Annars rullar dagarna på..

Jag läser dagligen mina favoritbloggar som är länkade här nedan..

Hoppas ni hänger kvar för nu ska jag börja blogga på riktigt igen...

2 kommentarer:

Linda sa...

Klart vi är kvar!:)
Skönt med en lite lättar kurs såhär i slutet av terminen.
Hoppas i haft en bra helg, Kram

Anonym sa...

Åh vännen! Jag har inte lämnat dig inte :) Misstänkte att du hade fullt upp med studier.
Nästa gång vi kommer till Göteborg kanske vi kan få till en träff med :)

KRAM