tisdag 4 november 2008

Irriterad på dagís personalen!!

Ja, det är jag!! När jag kom och hämtade Mike 13.45 som jag alltid gör så sa en i personalen (en vikarie dessutom ) till mig att det är synd att du hämtar en kvart tidigare varje dag för hon menade på det att han känner på sig att klockan inte är två än. Dem andra 15 timmars barnen blir ju hämtade prick två! För han vill aldrig gå hem då, men jag sa att den kvarten spelar ingen roll för dem kompisarna som han leker med är inte 15 timmars barn så det blir ju ändå samma dvs att Mike går hem och kompisarna fortfarande är kvar.Jag hämtar alltid 13.45 pga jag hämtar Kim kl 13.30 får då slutar han, det är ju ingen idè för mig att åka hem i 10 minuter och riskera att istället bli sen att hämta Mike...Sen påpekade hon även att jag lämnar för tidigt, det har hänt ett fåtal gånger att jag lämnat 5 minuter tidigare än 9.00..Blir så irreterad eftersom de gångerna jag lämnat förtidigt så har jag sagt till den ordinarie personalen om detta och de vet även att jag hämtar tidigare pga att jag åker direkt från skolan till dagis. Och att en vikarie säger till mig och inte en ordinarie som jag tycker mig ha bra kontakt med..De vill väl inte förstöra relationen!! Löjligt tycker jag

Inga kommentarer: