söndag 2 november 2008

Trevlig danmarkstur igår!!

Igår var vi i danmark eller rättare sagt på båten tur o retur..Det var jätteskönt att komma iväg en stund utan barn och bara ha sig själv att passa! Vi hade förbokat brunch så det åt vi kl 11 .00 efter det så köpte vi lite öl och smirnoff ice(i taxfree butiken) o gick ut o satte oss..Det var helt underbart väder med..helt vindstilla och soligt hela dan... Jag vann på vin och sprit lotteriet med , två gånger!! Vi kom igång lite alla tre men vi bestämmde oss för att åka direkt hem när båten var framma kl 18 (lite för tidigt att åka in till stan)Det hade gott jätte bra med Kellie också.Jag gick och la mig med Kellie vid 19.30 och jag somnade redan runt 20 tiden igår och vaknade kl 5.30 och kunde inte somna om , så nu sitter jag och njuter av tystheten när barnen fortfarande sover

Inga kommentarer: