tisdag 25 november 2008

Vart på torget igen!!

Glömde ju skriva igår att när vi var på Frölunda torg innan vi åkte skridskor , så tappade Mike bort sin spindelmannen mössa så jag var tvungen att köpa en ny till honom, så idag när jag var på torget igen så gick vi in på Mexx för att handla några plagg till Kellie och när jag skulle betala så ligger Mikes mössa där vid kassaapparaten, vilken TUR att jag köpte kläderna till Kellie för annars hade vi ju inte hittat mössan, ödet!!


Jag var som sagt på torget med Veronica och fikade, skulle även se om jag hittade lite julklappar till bla Leo , men jag kände mig lite stressad så jag får åka ut i lugn och ro nån dag och bara köpa julklappar, hittade dessa fina kläderna på Mexx , var ju bara tvungen att köpa dem...

Satt ju perfekt, tröjan var lite stor bara!

Inga kommentarer: