söndag 13 december 2009

Free port.. Och en åksjuk Kellie

Igår var jag på "free port " med Kellie och min pappa. Han bor i kungsbacka så vi träffades där. precis när jag ska köra in på parkeringen till "free port" så kräktes Kellie över hela sig.. Så jacka ,mössa och termobyxor blev nerspydda + Ronnys bil.. Och jag hade inte med extra kläder.. Eller jo extra kläder hade jag men inte extra jacka+mössa! Så det var bara att dra en filt över Kellie och gå raka vägen in på "Mexx" typ enda butiken där som har barnkläder.. Där hittade jag en täckjacka på rea som kostade 129 Kr och en mössa som jag fick köpt till Kellie..
Kellie som typ redan har sådär en 5-6 jackor sedan innan fick alltså en ny jacka , som desutom var på gränsen till förliten trots att det var en strl 92... Men varm blev hon i alla fall och det var ju det som var huvudsaken..

Tänkte lägga upp jackan på tradera , känner nämligen ingen flicka som drar runt 80 som den jackan egentligen var...

Inga kommentarer: