tisdag 8 december 2009

Våra vardagar

Jag fattar inte att trots att jag är hemma studerande så hinner jag knappt med någonting nuförtiden.. Så här ser mina dagar ut:
Går upp runt 7.30.. (ronny går upp kl 7 och gör i ordning Kim till skolan och kör honom samtidigt som han åker till jobbet)
Gör i ordning frukost till Mike och Kellie runt 8...
Lämnar dem så att de är på dagis till kl 9.00
Åker tillbaka hem..
Städar lite för att få arbetsro (kan inte plugga om det är stökigt hemma)
Pluggar fram till 12.00
Äter nåt
sätter mig åter vid datorn och fortsätter plugga
Tiden går otroligt fort denna tiden
kl 14.55 åker jag och hämtar Mike och Kellie
Anländer till dagis kl 15.00
klär på barnen(brukar ta ca 20 minuter)
Åker till Kims skola, är där ca 15.30
Kommer hem runt 15.50
börjar med middan
Äter middag runt 16.30
Fixar tvätten, leker med barnen
Kim gör sina läxor
18.30 äter vi kvällsmat(runt denna tiden kommer Ronny hem)
19.00 går jag upp o lägger Kellie(killarna brukar leka under tiden)
19.30 dags för godnatt saga för Mike, Kim brukar lägga sig o läsa runt 20.00
Ibland lägger jag mig själv efter killarna kommit i säng och tittar på tv i sängen eller så går jag upp och sätter mig vid datorn eller nåt..

Fattar inte att det jämt är så tajt om tid? vilket inrutat liv vi (jag)lever, ha ha..Eller så är det nog vinter mörkret som tar kraften och orken till att hitta på saker..???

Inga kommentarer: