tisdag 18 maj 2010

27 år igår!!!

Igår fyllde jag år . Den 17 maj blev jag 27 år.. Vi firade ju mig samtidigt med Mikes kalas men jag fick lite besök ändå, vi hade dock ingen mat utan bara almondytårtor.. Och jag fick presenter, lite prylar från "Mary kay" satin hands av Ronny och en sån här fin fin mobil av Ronny och barnen.. gissa om jag var nöjd? Min gamla mobil gick ju sönder för nån månadsen...
Också fick jag en rokoko stol av min mamma(hade önskat mig en sån) Och den har jag nu sprayat svart och ska klä om dynan så att stolen blir lite moderniserad, ska ha den i hallen sen.. Har även satt upp lamellgardiner i vardagsrummet och det blev himla snyggt, ska fota och visa er sen när allt e klart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman! Vilka fina presenter. Bara jätteavundsjuk på telefonen :)

KRAM

Linda sa...

Grattis i efterskott, själv blev jag 30 i går, 17 maj e allt en bra dag att fylla år på:)
Kram