onsdag 5 maj 2010

Babbel...

Igår hade jag personalmöte hela dan. Dessutom så var Mike & Kellies dagis stängt så Ronnys förädrar passade barnen istället. Jag fick mitt sommarschema över dem 3 veckorna som jag ska jobba, det är en del journätter jag har på schemat, men det får gå, handlar ju bara om en kortperiod ,har annars avsagt mig nattarbete men men..

Om sex dagar så fyller Mike 5 år! Jag har bokat barnkalas på lek & buslandet (Mikes önskan) och inbjudningarna ska skickas imon. Jag har även beställt tårta från personen som gjorde Kellies tårta, Jag tänker inte avslöja vilket tema jag valt.. Det kommer ni få se på Tisdag...
Har faktiskt ingen aning om vad vi ska köpa i present till honom?

Har nyss vart och tränat med.. Det är så himla kul tycker jag ! Mike och Kellie var oxå med..

Nu blir det sängen och tv:tittande för vår del...

Inga kommentarer: