söndag 14 juni 2009

Jobba och potatissallad!!

Ja idag har jag jobbat och det är faktiskt väldigt skönt att jobba lite emellanåt, börjar tycka att det är lite halv tråkigt att vara mammaledig nu!
När jag kom hem hade sambon bakat pizza till alla! Han har haft fullt hus hela dan medan jag var borta min bror och hans två barn samt att Kim haft två kompisar här.. Just nu håller jag på att koka färsk potatis som ska ätas imorgon (måste ju vara nedkyld ca 12 timmar för att bli GI potatis)

Sen är det ju bra om potatisen är kall med eftersom jag ska göra fransk potatissallad med chorizo imon!!
Nää ,nu är det läggdags för Kellie...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman..
jag vart så glad när jag fick höra idag innan att kall färsk potatis var ok..:) midsommar räddad liksom.. men hur äre det med sillen?? vet du det???
kramkram