onsdag 3 juni 2009

Utflykter!

Idag ska både Kim och Mike på utflykter med Skola/förskolan! Både Kim och Mike fick med sigg varsin matsäck,Pannkakor i vanlig ordning! Mike var ju extra stolt idag när även han fick ha med sig en matsäck, Kim har ju med sig det rätt ofta!
Igår var jag ute och handlade lite sommarkläder till Kim, på HM fina kläder till bra priser
Passade på att rensa ut massa gammalt i deras skåp med, så nu har jag ännu mer kläder att ge bort till bättre behövande!
(Kellie igår)

I eftermiddag ska vi på kalas till min bror som fyller år, och ikväll så kommer Ronny hem från Stockholm med!
I måndas var jag o hämtade Me & I kläderna som kommit på posten
Mike i en av de nya kläderna, Fina och sommriga färger!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hopp..
ja jisses så jag tryckte i mig "pizza" igår.. så gott så gott..
de där "bröden2 kommer bli en hit här i sommar till allt..;)

vilka fina kläder du köpt..

kram