lördag 6 juni 2009

Panik på morgonen!

Idag vaknade jag av att min mobil ringde kl 8.20 och det var L på jobbet, som undrade var jag va nånstans för jag skulle jobba! Fick verkligen panik då jag är en sån person som brukar ha koll på saker! Nej, jag ska inte jobba idag sa jag, måste ha blivit nåt fel?Men sen ringde jag upp igen beredd att behöva åka till jobbet ändå, för att inte sätta henne i skiten, men då hade det löst sig så att en annan kom in o jobbade.. Hade blivit något strul med bortappad tidlista mm.. Så jag vet inte om det är jag som totalt GLÖMT att jag skulle jobba eller om det blivit nåt annat fel!!

Idag regnar det här och är allmänt trist, men här är en bild på Kellie som äter glass i värmen!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hallå..
oj , det lät som jag då härom dagen.. fast jag hade glömt av det helt och inte fört in min tid i almanackan..:) tur var ringde min chef dagen innan för att kolla av .. hihi..
önskar en toppen "ledig" dag.. kram