lördag 13 juni 2009

Monster jam , sol & jobb!!

Idag har Kims kompis sovit över och gissa när dem var upp? Kl 6 var dem därnere och spelade fotboll.. Mike vaknade kl 7 och han hade sovit i sin säng hela natten, han brukar alltid komma in o lägga sig vid mina fötter.. Igår såg vi på talang finalen och rätt person vann tycker jag!

Ronny ska ha med sig Kims kompis på "monster jam" idag.. Själv tänkte jag ta en sväng hem till min mamma undertiden dom är där! Och igår kväll ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba imon mellan 8-16 och det tackade jag ja till så imon får Ronny ta med sig alla barn till Kims avslutning på fotbollen , de ska spela brännboll och ha picknik efteråt!

Solen har tittat fram idag, hoppas, hoppas på bättre väder här idag!!

Kellie i sitt rum!
och nu på morgonen

Inga kommentarer: