tisdag 9 juni 2009

Mitt minneskort!! Uppätet??

Minneskortet till min digitalkamera är borta! Fattar inte vart det är, nån av barnen har slarvat bort det eller kanske ätit upp det? För jag har letat överallt efter det! Blir så krångligt utan det.. Kan ju inte lägga upp bilder lika smidigt nu! Nä sambon får köpa med sig ett nytt idag efter jobbet!
Jag har nyss vart och handlat mat och grejer till tårtan jag ska göra imon.. Tänkte göra vaniljkrämen idag..Leilas vaniljkräm, måste väl vara god? Sen imon är det bara tårtbottnar och jordgubbsgrädden som ska göras.. Gott!!


Kellie har börjat gå nu i alla fall, det roliga är att hon försöker springa varje gång!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen..:)
oj så jag trivs på wp.. :) jag trivdes på blogspot med, fast jag saknade att man inte kunde få fram ip nummer och mailadresser på folk..
jag fick betala 120 kr för att komma in och kunna ändra i kodmallarna.. lite dåligt men det är det ju värt..


kramkram