tisdag 7 juli 2009

Lite shopping!!Och dunder

Så nu har jag vart på frölunda torg i jakt på ett par sköna och fin skor till bröllopet.. Dem flesta skor som var riktigt fina var jätte höga stilettklackar och det pallar inte jag att gå i ,så det blev dessa på" din sko"..


Också blev det en klänning till Kellie med,denna från "name it" så himla söt,fast denna bilden var lite missvisande i färgen,den är inte RÖD utan cerice (stavning?)

Just nu blixtrar det och dundrar här utanför, själv håller jag på att baka kanelbullar,ska bli gott det!

2 kommentarer:

Li sa...

Hej på er!!
Jag har inte kommenterat erat liv på jätte länge men är alltid inne o läser så nu tänkte jag säga trevlig resa o allt sånt! Vi åker ju den 14 juli nu! Hoppas ni får en trevlig semester!!
Kram

Linda sa...

Jätesöt klänning, så Name it finns på Frölunda Torg? det visst jag inte.

Ha det gott, Kram