tisdag 14 juli 2009

Nu sitter man här igen...

och nerverna är helt upp och ner! Vet inte vad det är som är så jobbigt? Om det är det att vara hemifrån i en månad eller själva flygresan!Gud vad jag kommer sakna mitt hus när vi är borta! Min säng, mina grejer , ja mitt allt i stort sett, barnen har jag ju med mig men ändå!Idag har mamma vart här hela dan och vi har sagt "hejdå" kommer inte ses mer innan resan och det var jobbigt!Usch!! Två dagar kvar.. På Torsdag morgon kommer jag att sitta och pimpla vin från det att jag vaknar tills vi förhoppningsvis anländer i Lissabon med huvudvärk ocg baksmälla, ja det är sanningen, hi hi...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tala om resfeber! Jag tycker också det är jobbigt att vara hemifrån oavsett hur kul och mysigt det än är! Förra året låg jag och grät på kvällarna efter fyra dagar när vi var i Bulgarien! Förvisso var jag ju gravid vilket även kan ha spelat in ;)

Hoppas ni får en mysig semester i alla fall! Låter ju härligt med en månad i Lissabon.

KRAM