tisdag 7 juli 2009

Tisdag morgon och sambons shopping uppdrag...

God morgon! Idag har Kellie fått upp två tofsar i håret men dem åkte ju av lika snabbt! Ronny är i Stockholm nu och igår var han i örebro så då passade han på att åka förbi vingåker outlet i jakt på kläder och skor till barnen..Idag är han i sthlm och han fick i uppdrag att åka till stinsen shopping i jakt på skor till Kellie på vincent shoestore.. Hoppas han hittar nåt fint till barnen.. Ronny kommer imon igen så inatt ska min mamma vara här och hålla mig sällskap, tycker det är tråkigt att vara hemma själv, visst har jag barnen men känner att jag behöver lite vuxensällskap oxå.. Strax kommer min bror hit med sina kids och sambo såklart.. kul...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är ju så söt lilla Kellie :) Hoppas gubben din nu hittar fina skor när han är iväg. Och jag har full förståelse för att du vill ha din mor hos dig. Hatar också att vara ensam när M är iväg...

Jag har flyttat till WP frresten och hoppas att du fortsätter att hälsa på hos mig där.

Ha en fin dag

Kram