måndag 6 juli 2009

Oj glömt blogga!!

Här har inte hunnits blogga mycket.. I lördas var jag ute med några kompisar, så hela Lördan gick åt till att först vara med barnen i solen och sen bar det av hem till en kompis..Väldigt trevligt..Igår var vi på kalas hos min kusins lille John som fyllde 4 år!! Vädret är inte lika fint längre och det känns faktiskt ganska tomt utan solen, man vet liksom inte vad man ska hitta på..


Jag ska i alla fall börja förbereda eller tänka ut vad vi behöver handla inför resan .. Typ solkrämer,skor till barnen ,skor till mig och en massa annat små krafs som behövs..


Har nyss vart ute och fotat gavlarna på huset som ska skickas tiil putsfirma, det är tänkt att huset ska putsas i augusti-september nån gång
Alex och jag sjunger på festen i Lördas..

Inga kommentarer: