måndag 13 juli 2009

Än så regnar det här...

Ja någon mer stranddag lär det ju inte bli här innan semestern.. Hoppas jag kan blogga från Portugal senare och visa upp lite bilder i SOLENS tecken..Idag har inte hänt mycket ,har vart ute i jakt på riktiga skor till Kellie med riktig sula, hon har bara skor från hm samt crocsen men jag tycker inte hon går så bra i dem så idag har jag köpt ett par nya "reebook" till henne.. Fick åka runt halva stan i jakt på rätt storlek för strl 20 var för trång så det blev ett par 21:or men dem tyckte jag var lite stora istället, så det fick bli en extra sula i dem sålänge!
Alex har vart här(min brors sambo) ..Mike följde med dem hem ,de pratade om att Mike skulle sova över men det kan ju ändras framåt kvällen.. Kim är med en kompis på invigningen av gothia cup,så han blir nog sen idag...Har nästan packat färdigt nu i alla fall!

Inga kommentarer: