tisdag 20 oktober 2009

1 ½ års trots?

Finns det nåt som heter så? För Kellie är nog inne i nån slags trots nu! Får hon inte som hon vill så lägger hon sig ner och skriker helt hysteriskt o när hon ska lägga sig ska vi inte tala om ,då kastar hon napp o välling hej vilt, o så håller hon på tills hon somnar!

Idag har jag vart ute och handlat lite mat och en ny pyamas till Kellie blev det med ,Mumin!
Jag har tröttnat på min blogglayout så snart när jag får tid över så ska jag ändra hela bloggen, har inte hittat nån passande stilmall än bara...

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej hej..
haha, här har vi också 1½ år trotsen.. Stina hålls lika emellanåt.. :)
visst är de charmiga , våra små fröknar..
kram

Linda sa...

Vi har väldigt förskonade från trots med Moa peppar peppar, men det kommer väl..
Vilken fin pyjamas, mumin är ju så söta.
Kram