torsdag 22 oktober 2009

Ny design men inte färdig än...

Ja som ni ser så håller jag på och ändrar med bloggen och det kommer ta tid innan den blir klar...Måste göra bilder osånt i PS...Just nu hinner jag inte det riktigt..Har tappat motivationen lite till pluggandet eller snarare så tycker jag att det är tråkigt och det känns inte som nåt går in i boken..Men snart ska jag läsa så där ca 70 sidor...I eftermiddag ska jag till tandläkarn igen och laga två hål till sen e jag klar med tandläkarn ,tror jag?
Imorse hade vi en snickare här och räknade på staketet som ska byggas runt hela tomten..Han kanske ska börja med det nästa vecka ..Hoppas!!
Och putsen ska göras inom 1-2 veckor med ,kommer att bli stora förändringar här..Jätte Kul!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Blir säkert bra när du är klar, ett bra avbrott i studerandet ;)

Kram

Melkers Mamma sa...

Spontant tycker jag att sidan blir till det bättre, för jag har lättare att se texten. Den andra blev lätt lite rörig för mina ögon (översynt). Men designen är också fin!