måndag 12 oktober 2009

Fick med mig en "katt" från dagis idag!

En katt fick jag med mig från dagis idag!! Hur söt som helst! De som ville hade blivit målade till valfritt djur.. Men Kellie var inte målad i alla fall!!
Kim har handboll idag direkt efter skolan så honom ser jag inte föräns halv 7 ikväll..
Fich hem den nya kurs boken som jag ska använda när jag läser barn & ungdomssjukvård och den verkar väldigt intressant men det är 3 veckor kvar tills den kursen börjar..Nä ..Nu ska jag laga middag..Chili con carne blir det idag..

3 kommentarer:

Linda sa...

Jättesöt var den:)

Har haft problem att kommentera hos dig länge nu då jag inte sett ordverifieringenmen nu i dag så hoppas jag det funkar.

Ha en bra kvall

Ann-Sofie sa...

Trevlig blogg och fina barn du har! Hittade bloggen då jag sökte på Hirschsprungs sjukdom. Troligtvis har min brors son HS, men det är ännu ej konstaterat.

Mamma Russin sa...

hej hej

det var en söt kisse..:) med de vackraste ögonen..

kram