torsdag 29 oktober 2009

Längesedan...

Nu var det ett tag sen igen.. Dagarna löper på här som vanligt!! Mycket plugg och lite fritid.. Men igår tog jag mig tid och åkte ner till haga och besökte "villervalla" där jag fick tag i en lila overall från "me too" till Kellie, våldigt bra modell tyckte jag..Stl 92..Redan!!







Härom dan möblerade jag om i grabbarnas rum och rensade ut massa gamla och söndriga leksaker, man måste ju passa på att gör sånt när barnen INTE är hemma, annars blir man inte av med når, hi hi...



Ikväll ska jag på ett "Me & I " party hos en kompis, men det lär inte bli nån "stor" shopping direkt, nån tröja ,byxa till vardera till julklapp...


Ja och bloggen har ju fått nytt utseende igen..Men inte helt klart ännu...

I morgon är det halloween och det ser mina barn fram emot.. Ronny har fått i uppdrag att handla med sig dräkter till barnen idag och jag tänkte baka något läskigt imon...

Inga kommentarer: