tisdag 6 oktober 2009

Om plugget...

Just nu tar pluggandet upp all min tid..Vad skönt det var att vara mammaledig egentligen! Men samtidigt känns det skönt på ett sett att plugga hemma- Man får mer tid med barnen samt att jag hinner med hushållssysslorna..Men nackdelarna är ju att jag känner mig lite isolerad på nåt sätt?Man kommer inte ut och träffar folk och man får inte det socialabehovet tillfredställt...
Men idag ska jag ut och äta lunch med en kompis i stan..Och det känns väldigt välbehövligt just nu!!
Jag har jätte problem med min rygg och nacke och det beror på dålig arbetsställning när jag läser och sitter vid datorn så mycket som jag gör nu...

Innan jag åker till stan ska jag till biblioteket igen..känns som jag är stammis på bibban nu!! Kurslitteraturenoch nätet räcker inte till...

Inga kommentarer: