lördag 14 november 2009

En Lördag..men inte som jag ville haft den ÄCKELVARNING!!

Vilken natt jag haft idag(Ronny har vart bort rest)!!Kellie som somnade så gott i går kväll vaknade runt 1-tiden och kräktes i sängen, så det va bara att ta upp henne, fixa i ordning sängen och lägga henne bredvid mig och där fortsatte hon att vakna och kräkas och tilslut var det bara ett ulkande ,varje halvtimma ungefär heeela natten! Men imorse när vi vaknade så drack hon och åt lite grann, inget mer kräkande alltså! MEN under dan visade det sig att hon var förstoppad samt att det var en massa kanske 10-15 pärlor i avföringen(såna stora pärlor man gör halsband av) vi har inget sånt hemma så det måste hon ha fått i sig på dagis..
Så troligtvis är det förstoppningen som gjort att hon kräkts och kanske är det pärlorna som ställt till det hela? Blir att ta tag i det på dagis på Måndag.. Så lite trött är man...och arg!1

Imorgon så ska Kim ha bowling kalas för sina kompisar, han fyller ju hela 8 år på Måndag!!
Skönt att slippa ha hand om kalaset själv, men imon så tänkte jag förbereda lite bakning inför släktkalaset vi ska ha här hemma på hans födelsedag!!

ÄCKELVARNING
O just som jag skrev detta inlägg så fick jag springa iväg snabbt för Kellie kräktes vid köksbordet...Stackarn...

1 kommentar:

Linda sa...

Men lilla gumman, stackare.
Otäckt om hon fått i sig kulor på dagis jag menar dom kunde ju faktiskt satt sig fel om ni haft otur, hoppas det snabbt går över och att hon fått ut alla.

Skönt att slippa ta hand om kalaset hemma, det blir ju trpts allt lite röj med en massa 8 åringar som soringer runt:)
Kramar