onsdag 11 november 2009

Mike är vaccinerad!


Idag efter dagis tog jag med mig barnen till BVC och Mike fick sitt svinvaccin, imorgon är det Kims tur i skolan. Gud så jag har velat fram o tillbaks med detta men jag har kommit fram till att jag inte hade kunnat leva med samvetet OM barnen skulle få influenzan och de mot förmodan skulle bli jätte sjuka.. Jag har bestämt mig för att själv vaccinera mig med... Frågan återstår ju nu om barn under 3 år kommer att få vaccinet? Jag ska i så fall även vaccinera Kellie..

1 kommentar:

Linda sa...

Jasså är det inte bestämt att barn under 3 ska få vaccin ännu?
Vi har ännu inte bestämt oss hur vi ska göra men jag fick för mig jag hört att barn från 6 månader skulle få nu?
Vi måste verkligen sluta vela och bestämma oss nu, men jag tycker det är svårt.
Ha en bra dag, Kram