torsdag 26 november 2009

Juloutfit nästan klar...

Idag tog jag mig en sväng och handlade kläder som barnen ska ha på julafton, dock så är jag inte klar med Kellie än , en röd klänning saknas. Men på Lindex fick jag tag i en klänning hon ska ha på Lördag när vi går på min kusins 35 års fest..Plus päls väst och den får hon även ha på julen...

Kellie har klänningar i överflöd, , men det är inte lätt att minska konsumtionen när det finns såå mycket fina klänningar i butikerna...


Kim 0ch Mike fick varsin sådan här skjorta med röda slipsar till

1 kommentar:

Anonym sa...

Var också på Lindex idag och var på väg att handla halva sortimentet av klänningar. Likadant på Hm men nej, nu ska vi vara duktiga och inte handla en massa i onädan, handlade dock tillbehör till klänningen jag sytt som hon ska på julafton :)

Hon är jättefin Kellie i sin klänning :D

KRAM