söndag 29 november 2009

Ullared imon...

idag har jag och Kellie vart inne i nordstan samt vart på julmarknaden på gustav adolfs torg, inte
mycket att ha... förutom de stickade chilenska tröjorna som de säljer..Men det blev ingen sådan idag , nästa gång ska jag köpa med en till Kellie...

Imorgon ska jag åka till ullared och se om man kan hitta lite julklappar och annat ... Barnen behöver ha kläder till lussefirandet på dagis, sånt är alltid billigt o bra där...

Förresten...Nu är det bara 1 vecka kvar på den här fruktansvärt tråkiga , jobbiga kursen samhäll A.. Anledningen till att jag tycker den är jobbig är för att boken är 450 sidor , dela det på 5 veckor , så många sidor i veckan har jag läst av något som totalt ointresserar mig...Jag har inte svårt för att plugga, tvärtom , men när det är nåt som är sååå tråkigt så går det inte bra för mig...helt omotiverad har jag vart denna kurs.. MEN... Nästa måndag börjar nästa kurs "socialt behandlingsarbete" och det är något som intresserar mig...

Trevlig Söndag på er...

Inga kommentarer: