torsdag 5 november 2009

oj..

Nu var det ju minst sagt ett tag sen jag skrev här igen... Har haft en massa strul med min skola denna veckan.I tisdagsmorgon ringde de från skolan o sa att de inte hittat någon praktikplats till mig, så jag blev tvungen att byta kurs mitt i allt.. så jag vart tvungen att åka ner till NTI och skriva på papper samma dag ,bytte till samhäll, och sen började jakten på kurslitteraturen!!. Boken jag behöver är utlånad i hela stan och slut såld på alla ställen som säljer studentlitteratur men jag fick beställt den ,så imorgon bör jag kunna hämta den!Men detta innebär att de uppgifter som skulle göras under denna veckan blir förskjutna så min helg ser ju inte så rolig ut med andra ord (har fått till o med söndag att lämna in uppgifterna) Så här har vart en stressig vecka med andra ord..Men annars allt lugnt...

Inga kommentarer: