torsdag 28 maj 2009

Handlat massa glass...

Igår kväll såg jag ju på dokumentären på 4:an ! Jag grät mig igenom den kan man nog minst sagt säga, Så fruktansvärt hemskt att en frisk pojke bara blir så sjuk ,på så kort tid och så sent ändå som 9 år gammal, man tänker ju alltid på sina egna barn när man ser sånt och vem skulle inte göra samma för sitt barn? Det handlar ju inte om att ta de nyföddes organ eller så utan blodet från navelsträngen, inget som det nya barnet har ont av.. Jag hade absolut gjort samma för mina barn! Nog om det!
Imorse var jag och handlade glass som Mike skulle ha med sig till dagis eftersom dem ska fira hans födelse dag idag! Dum som jag är så köpte jag ett stort paket med massa olika glassar och vissa innehöll mandel , som dem inte får servera på förskolan, så det var ju bara för mig att åka och handla nya glassar denna gången strutar med vanilj och jordgubb.. Det första paketet tog jag hem istället så nu har man 25 glassar i frysen med, typsikt! Jag som inte gillar att ha sötsaker hemma, med min dåliga karaktär och en gottegris till son , nämlighen Mike !

Tänkte ta mig till backa plan och strosa runt i affärerna lite= ett roligt tidsfördriv!!

Inga kommentarer: