fredag 15 maj 2009

Pirat påsar..

Igår var jag ute hela eftermiddan och handlade saker ,godis ballonger ,papperstallrikar mm till barnkalaset.. Jag var ute efter godispåsar med döskallar men det fanns inte nånstans så när jag kom hem så kom jag ju på ide´n att jag kunde göra egna godispåsar..så det gjorde jag . Skrev ut vanliga a4 papper med döskallar kag lagt på i PS och sen vikte jag och tejpade..Så nu är påsarna fullda med godis, ska sättas på ett klistermärke på alla påsar bara..
några piratpåsar...

3 kommentarer:

Linda sa...

Smart att göra egna påsar, det är ju trots allt inte så svårt och mycket roligare än de köpta!
Kungsbacka ligger inte såå långt från Gbg men det beror ju iof på vart ni bor, bor ni norr om stan så e det klart det e en bit:)
Ösnkar vi också hade fått valt husleverantör själv men man kan ju inte få allt.
Hoppas ni får en fin dag, Kram

Melkers Mamma sa...

Vad finurligt :)

Li sa...

det är ju så roligt att göra saker till kalaset, då får man det som man vill!!
Lycka till imon!
Kram o grattis i förskott!!!!!