lördag 2 maj 2009

Uppe tidigt *Gahhh*

Ja morgonen började med att Kim och Mike skulle upp på toa samtidigt kl 6 .... Kim satt på toa här uppe så Mike var ju på väg ner till andra toan när jag skriker åt honom att larmet är på, men Försent,så larmet gick och det tjuter väldigt högt så Mike blev ju livrädd men jag fick stängt av det snabbt.. Kellie hade redan vaknat av pojkarna tyvärr! Så det lär bli en seeeg dag, tillråga på allt så har jag extrem huvudvärk med... (Ronny är på kongress i köpenhamn så han kommer imon)
Idag har jag mycket att göra , ska åka i väg till backaplan o handla skor till Kim och Mike , sen ska vi upp till Ronnys föräldrar för farfar fyller år och efter det ska jag hämta min mamma för hon ska sova över här o passa barnen eftersom jag ska på klassträff med klassen jag gick med mellan 1-9.. Så det blir trerätters middag på restaurang valand.. Klassträffen börjar kl 17.30 ... Förväntningarna på festen är inte särskilt stora. Det är inte alls många som har anmält sig men kul att träffa de som kommer i alla fall!
That´s it for now!!!

Underbart väder idag igen förresten!!
Igår var vi ute hela dagen hemma hos min pappa så det var därför jag inte upopdaterade bloggen igår!!
Ha en bra dag allihopa!!

Inga kommentarer: