lördag 9 maj 2009

Lördag!!

Oj skrev aldrig nåt här igår ju! Hade fullt upp i stort sett hela dan, Alex var här med barnen och efter det så kom min mamma hit.. O så hade Kim match som vi var o tittade på med!
Idag ska vi hem till ett par kompisar som fick barn för ca 1 månad sen men innan dess så ska vi ut och äta nåt och handla nån present till pojken, blir nog kläder för det är ju ¨så kul att handla det tycker jag!!
Igår kväll hade Mike ont i örat igen men idag är det borta igen.... Hade förberett mig för ett besök till akuten östra men tror att jag slipper det, värken går ju över med ipren så det är ju bra...
Nu ska Kim snart iväg på träning med Ronny och jag tänkte hoppa in i duschen o sen försöka fixa till nån annorlunda frisyr på mitt tråkiga hår!!
Thats it!!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej ..
ang bakgrunderna.. jag har tagit en print screen av bloggsidan och öppnat den i ps och använt den som mall.. har inga direkta mått tror jag .. sedan laddar jag upp den via tinypic.com, där får man en http adress som jag klistrar in i html mallen på bloggen..
rörigt?? hihi.. hojta till igen.. så ska jag försöka förklara igen...
kramkram