måndag 4 maj 2009

Vart hos fotografen idag!!

Ja vi är nyss hemkomna från 1 års fotograferingen med Kellie! Det gick jätte bra trots att jag var tvungen att väcka henne i bilen då hon bara hunnit sova typ 10 min.. Fotografen var jätte bra och rolig , så jag tror korten kommer bli kanon bra..Det var samma studio som vi var o tog bilderna med Mike.. Så nu dröjer det ca 2 veckor innan bilderna är klara, sen ska det ju väljas ut vilket av alla bilder man ska förstora med, alltid svårt det där!
Efter vi var hos fotografen så tog jag o Mike en sväng inne på "allum" ..Hittade lite kläder till Mike som han ska få när han fyller år nästa vecka, passade även på att stor handla på ica maxi när vi ändå var där... Så nu är man lite fattigare än vad man var imorse... !!! Köpte libros "limited edition" up & go till Kellie med tigrar..Jätte fräcka!!
Nu skiner solen , tänkte sätta mig på altanen en stund!!

Inga kommentarer: