torsdag 21 maj 2009

Hemska allergi!!

Jag har alltså drabbats av världens pollenallergi, det kliar i näsan, halsen och ögonen så jag blir galen! Har dessutom testat typ alla receptfria mediciner mot detta, dvs tabletter, ögondroppar,nässprayer men det blir inte mycket bättre för det..Också blir man ju supertrött av allergin dessutom!!
Men men det blir väl bättre nån gång i slutet av sommarn eller nåt..
Annars har här inte gjorts mycket..Ronny är med Mike och Joakim på lek och buslandet och Kim är med Julius hemma hos hans släktingar..Själv har jag vart en sväng på Frölunda torg och fikat med min mamma. Mamma köpte en glass och tror ni Kellie ville smaka på den ? NEJ ! Här är det allt eller inget som gäller
Köpte mig en ny mindre väska som jag ska ha som typ skötväska är så trött på skip hopen nu ,den är så stor tycker jag ..Så det blev en sådan här istället

1 kommentar:

Jennie sa...

Sv: Tack så mycket :D Du har också en väldigt fin blogg! =)