onsdag 27 maj 2009

Snabba leveranser I like!! Tv4 ikväll!!

Ja, idag kom barnens "batman" crocs på posten i brevlådan till o med, beställde dem i Lördas så det var verkligen snabbt!Killarna tog på sig dem direkt! Nu väntar jag bara på "me & I " kläderna oxå men där ifrån vet man ju aldrig, inget skulle vara restat men det vet man ju inte med dem, förra gången var det ju så!
Kellie sover förresten bara en gång om dan nuförtiden, egentligen skulle hon behöva sova mer för redan vid denna tiden börjar hon bli "tröttgnällig" men hon somnar inte ändå, men det tar väl lite tid innan hon vänjer sig helt vid ett sovpass om dan !

Lagat mat har jag gjort med! Blev ugnsomelett till mig och Potatis mos med fiskpinnar till barnen (Kim fick bestämma)... Ikväll kommer en dokumentär på tv4 som jag ska se kl 21.00 "En skräddarsydd lillasyster" ska bli väldigt intressant att se, som ni kanske vet eller inte vet så älskar jag att se på dokumentärer så tv4 fakta är ju min favorit kanal!

Kellie är ju en riktig "klätterapa" just nu så hon går ju gärna in i lådan när hon ska ha leksaker
och alldeles nyss smet Kellie ut på altanen utan byxor...

Inga kommentarer: