tisdag 22 september 2009

En jobbig dag!!

Man ska ju inte klaga men idag har vart den tråkigaste dagen på länge! Det har regnat och vart allmänt otrevligt väder hela dagen, tillråga på allt så har jag haft huvudvärk sen jag vaknade imorse som inte gått över med ,ipren,alindrin, magnesyl eller tiparol...Har provat allt , kan ju verka desperat men så jobbigt har det vart.. Har ju vart tvungen att göra en inlämningsuppgift idag med ,samt pluggat inför slutprovet för denna kursen som ska vara på Fredag! När jag hämtade Mike och Kellie på dagis så var Kellie på sitt värsta 1½ års trotshumör och skulle göraallt som hon inte fick! Så när Ronny kom från jobbet fick jag vila , för hantog med sig barnen ut i över 1 timma och det var skönt.. Hoppas på en bättre dag imon...Nä nu ska jag upp o lägga mig och se vad det är för "skit" på tv...

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej gumman..
usch det låter som en jobbig dag..
haha, det där trotset tror jag börja hitta hit med..;)

krya på dig..

Linda sa...

Fy det låter som du hade en jobbig dag i går, hoppas den börjat bättre i dag.

Tyvärr är bilden gammal, eller ja iaf en vecka:)
Här är det grått och trist, men ska man se något positivt så regnar det inte iaf:)

Hoppas vi får till någon fin design, jag är helt körd vad gäller koder och grejor så jag förlitar mig på mamma russin:) Är lite sugen på att skaffa ett eget domän då det tydligen är mycket lättare att göra snygga designer då men ja jag vet inte.

Ha en fin dag, Kram