torsdag 24 september 2009

på bättringsvägen och betygssamtal!

Hej på er! Igår var jag tvungen att gå till läkarn pga huvudvärken, det var troligen bihålorna så jag fick kortison nässpray utskriven och nu har faktiskt huvudvärken börjat lätta! Inatt sov Kellie i sin säng hela natten..Applåd!! Hon somnar ju många gånger i sin säng men brukar vakna sådär en hundra gånger men inatt vaknade hon till två gånger och nöjde sig med nappen..Och det var väldigt skönt för hon e som en karusell i sömnen..

Imon är min första kurs slut och jag håller på att förbereda mig för att ringa läraren för betygssamtal, ganska nervöst för jag vet inte vad jag ska vänta mig för frågor mm..Detta är ju första gången jag läser på distans..Tänkte att jag ska börja baka lite inför me&I träffen jag ska ha här hemma på Tisdag kväll..

Innan dagis imorse,visst passar hon i glasögon?
Yrvädret igår kväll!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hopp..

haha, så söt hon var i glasögon.. du är så duktig som pluggar och pluggar.. det kommer gå strålade med betygen.. :)

skönt att du mår lite bättre ni..
kram