onsdag 2 september 2009

Barnen är på dagis ...

och jag läser,läser och läser i läroboken inför provet på Fredag! Mike och Kellie ska hämtas kl 2 idag..Sen i eftermiddag så ska Ronny ta med pojkarna till varberg för det portugisiska fotbollslandslaget är där och tränar, så förhoppningsvis får dem se spelarna och ta lite bilder o så..Spännande!
Jag tänkte ta med mig Kellie in till stan och besöka "vincent shoestore" och köpaskor till barnen, hoppas jag hittar nåt fint !!

Igår när min mamma passade barnen så stod min mamma o strök lite, Kellie var i vardagsrummet med Kim( han brukar ha bra koll på henne) men intedenna gången, när mamma kom ut i vardagsrummet då hade Kellie plockat loss ett 20-tal tangenter på min bärbara dator, fattar inte hur hon lyckas, men nu har jag satt tillbaks alla och det var inte lätt, krävdes en del tålamod!! Busig är vad hon e!!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

men kellie...

hihi.. stina är likadan på min bärbara dator.. fattar inte varför de ska gilla dom så, hihi