lördag 26 september 2009

Lördag kväll!!

Ja en fullspäckad Lördag är snart till enda! Jag har vart på ikea med mamma idag oxå har jag handlat present till min brorson Leo som fyller 2 år imon. Efter det var jag påkalas för min morfar fyllde år.. Han är dement och blir bara sämre och sämre och magrare o magrare, det har gått så himla fort ,för bara två årsedan var han en pigg 75 åring och nu ..Ledsamt att se vad demens gör med en person..
På ikea hade de fått in en jätte häftig barnstol som jag så gärna vill ha, liknar antilop stolen på mångasätt, Men hur länge kommer Kellie att sitta i barnstol, vet inte om det är ett onödigt inköp`? Fanns ingen bild på ikeas hemsida, Men den fanns i svart och vitt och själva sittdelen fanns i rött,vitt och transparant (man kunde själv kombinera) och underedet var ovalt, svårt att förklara men jag blev kär i den..Hade passat så bra till våran inredning.. Ja ja nog om stolen nu!!
Kellie har somnat och Ronny är med killarna och ser på en portugisisk liga match hos Ronnys morbror.. Nu ska jag läsa bloggar och kommentera:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Wow den lät ju riktigt häftig den stolen men eftersomjag redan har två får jag kanske vara nöjd med det hihi.

Ja det är en Molodress. Köpte den på Tradera för 100 kr, perfekt som pyjamas!

Kram

Linda sa...

Har helt missat den stolen men den låter helt klart snygg. O de e klart hon kommer sitta i barnstol ett bra tag till:)
Hoppas ni haft en mysig söndag, Kram